onsdag 7 mars 2012

Vår onsdag

Idag har Ebbas kompis Isabella varit här och lekt en stund när hennes föräldrar jobbade. Ebba och hon har väldigt kul ihop :)
Jag har förberett lite pyssel och en sångsamling för jag ska nämligen jobba imorgon. Inte på min vanliga förskola utan ska hoppa in på öppna förskolan. Ska bli väldigt roligt och spännande då jag ska ha Ebbis med mig ;)

Annars har jag varit ute och gått med Cassie som fick ha sadel på sig. Hon är så duktig min fina lilla tjej.


Ebba var med Macke i verkstan och "hjälpte" honom meka med crossen under tiden :)


Rosa naglar och mekar med crossen, det är mammas tjej det <3


Nu ska jag hoppa i sängen.

Natti natti!

2 kommentarer:

Anonym sa...

Vad kul att du hoppat in på öppna förskolan? Hur kändes det då? :) <3 Emma

Mia sa...

Det var jättekul! :)
Kram!