onsdag 14 mars 2012

Nya kläder

Vilken härlig dag det varit idag! Hela förmiddagen var Ebbis och jag i stallet och fixade, Ebba tycker verkligen att det är jättekul till min förtjusning. Allra mest vill hon vara i hagen hos hästarna och klappa och pussa på dom, så det gäller att ha koll på henne, för hon är snabb som attan på att rymma ut till hagen. I eftermiddags gick vi ut till fiket där vi träffade Mia och Isabella och fikade och pratade. Sen fick vi sällskap hem, jättetrevligt!

Ikväll red jag Belliz i skogen och hon var på sitt bästa humör, man märker verkligen hur mkt mer hon gillar det mot att rida i paddocken. Det är bra med variation helt enkelt. Cassie fick testa Belliz westernsadel på en promenad och det var inga problem. Jag är så impad av denna häst, hon är så stencool! Kommer nog att rida henne vilken dag som nu, samlar bara lite mod ;)

Igår hade jag och mina fina vän Emma tisdagdejt. Vardagslyx av den bästa sorten! Vi försöker träffas varje tisdag och prata, kolla desperate housewives och äta nåt gott, igår hade Emma med sig två Ben & Jerrys glass, cookie dough och chocolate fudge. Så jäkla gott och lika mysigt som vanligt! Älskar våra tisdagar!

Slänger upp några bilder på kläderna jag shoppade till Ebbis i helgen. Hon fick även en fin rosa kofta av sin mormor men den hittade jag inte idag. Vi glömde nog den hemma hos mamma och pappa helt enkelt.

Har ni sett så söta jeansshorts? :)



Sötaste prickiga (love prickigt!) tunikan med hjärtknappar


En ny vit kofta då hennes nästan likadana som hon har har försvunnit. Hmm vi har väl glömt den nånstans. Och så ett prickigt hårband.


Visar även skinnjackan som jag köpte för några veckor sedan. Cool eller vad? 


Nu är det sovdags för jag är helt slut. Japp kl är 21.20 och jag har redan nattat hästar, duschat, släppt ut Teddy, gett honom hans medicin och borstat mina tänder. Ja lagt Ebba med men det var en bra stund sen, hon är så lättlagd nu igen, underbart! Anyway måste vara någon form av rekord av mig  att vara färdig med allt och i säng innan halv tio :)

Natti natti underbara ni!
Kram

2 kommentarer:

Anonym sa...

Jösses så söta kläder, jeansshorts och skinnjacka, my cup of tea ;) Vårt vardagslyx är det bästa på hela veckan <3 Kram kram Emma

Mia sa...

Ja jeansshortsen var jag liksom tvungen att köpa, haha jag de andra kläderna med tydligen eftersom dom fick följa med hem :)
Kan bara hålla med! Looove våra tisdagsdejter! <3
Kram!