tisdag 20 mars 2012

En trött mamma och vitmålat bord

Kommer ni ihåg att jag målade om ett gammalt bord häromdagen? Well så här blev det, över förväntan faktiskt och har ny en plats i vår matsal :)


Den fina vasen kommer från LOB Design och är en present från mina svägerskor.


Igår var jag och Ebba och shoppade med Emma nere i Karlskrona. Ebba fick nya gympaskor, gummistövlar och en ny fleece, allt handlades hos den här snygga donnan på Intersport. 
Ebba har pratat non stop om Emma idag, Emmmma, eller snarare Immmma har det låtit hela dagen. :-)
I eftermiddags var jag och lillskruttan hemma hos en vän och hennes två härliga barn och fikade, lekte och pratade. Supertrevligt! 
Imorgon kommer Tessan och Mia och deras fina tjejer hit för mer fika och lek. Jag är tröttare än tröttast och skulle haft vår härliga tisdagsdejt med Emmis men fick ställa in för ögonen går i kors.. Så nu hoppar jag i säng och hoppas på att få sova hela natten och helst längre än till sex!
Natti natti kära läsare!

3 kommentarer:

Anonym sa...

haha skruttunge :) Underbart att hon lärt sig säga mitt namn, sen kan vi ju fundera på hur många som numera kan mitt namn på Maxi haha! Hoppas du får sova ordentligt i natt! Kram kram från Söderåkra

Livet på Landet sa...

JAAA I dag kommer vi =)

Mia sa...

Haha vi kan fundera på hur många det var som hann att tröttna på ditt namn Emma, eller ska jag säga Emmmma! ;-)
Jag sov som en prinsessa tills kl sju imorse. Mkt välbehövligt och nu är jag som en ny människa! :)

Ja äntligen får vi ihop det Tessan!! :-)