torsdag 8 mars 2012

Citat okänd

Tycker det är väldigt kul att skriva på vår griffelvägg. Det här citatet älskar jag (klicka på bilden så förstoras den). 
För övrigt är jag helt hooked på fotoredigering och tycker det är superkul!




Var förresten väldigt kul att jobba idag, kändes inte riktigt som att jag jobbade när jag hade Ebbis med. Rätt lyxigt men inte ultimat. 
Är proppmätt för jag lagade den här underbara kantarellpastan ikväll. Såå himla gott, kan verkligen tipsa om denna matbloggen för grymma recept och matinspiration, perfekt när fantasin tryter.

Nu väntar jag bara på att sambon ska komma in så jag kan ut och natta hästarna.

Kram på er!

5 kommentarer:

Anonym sa...

Grymt citat :) Gillade verkligen det! /Emma

Mia sa...

Vet du, jag tänkte faktiskt på dig när jag hittade det. Det är ett Emmma-o-Maria-citat :)
Kram!

Mia sa...

Och jag vet att Emma bara stavas med 2 m, slant visst lite :)

Anonym sa...

Det är i allra högsta grad ett Emmmmmmma (med hur man m man vill) - och Maria citat :) Ser fram emot vår dejt <3

Anonym sa...

Jag kan ju inte heller stava....hahah många skulle det ju stå, inte man ;)