lördag 24 mars 2012

Min trädgårdshjälpreda

Igår var vi på Lantmännen och köpte lite blommor och lite trädgårdsredskap. Sen krattade och rensade vi gången och planterade lite penséer och påskliljor, ska visa senare idag.

Ebba med sin nya räfsa.

Blev lite kallare framåt eftermiddagen/kvällen så vi fick ta på en väst, skalbyxor och vantar, Ebba är ju inte riktigt pigg än men jag är av den fasta åsikten att lite frisk luft bara gör gott om man inte är supersjuk då förstås.
Skalbyxorna från Polarn o Pyret är ett av mina bästa köp tror jag. Dom är så perfekta att ha när man ska vara ute och det inte är kallt men ändå ingen sommarvärme. Köpte dom i höstas och än kan hon ha dom! Älskar dom! Ja Polarn o Pyrets ytterkläder överhuvudtaget är jag väldigt nöjd med! Ebba har allt från mössa,  fleece, skaljacka, vinterjacka till vantar. Man får vad man betalar för i vissa fall och där är det kvalitet man får för pengarna!



 Nu ska jag fortsätta måla med mitt projekt jag håller på med. Kan avslöja att det är vårt kontor som får sig en makeover :)
Ni får ju såklart se när det är färdigt!



Kram!

Inga kommentarer: