måndag 12 mars 2012

Min prinsessa

Visar lite bilder på vår ögonsten när hon leker på sitt rum i prinsessklänning som hennes morbror har köpt till henne i London.
Har varit till största del en väldigt bra helg, och vi har umgåtts fre, lör sön med min lillebror som var hemma över helgen. Han bor i Göteborg och vi träffas alldeles för sällan, fast att Göteborg är betydligt närmre än Australien som han bodde i tidigare. Vi har ätit tacos hos mamma och pappa, var ute och åt i Kalmar på lördagskvällen, shoppade loss i söndags. Brorsan hittade väldigt mkt snyggt, Ebba fick massa nytt fint och även Macke. Själv hittade jag ingenting till mig.






Helgen eller kanske veckan har även inneburit besvikelse, ledsamheter, oro och ilska. Fan. Ursäkta mitt språk. Men det är det första och sista jag tänker skriva om det. Ingenting med min familj bara i min närhet men men. Det är bara att blicka framåt!

Var ute sprang en runda i det underbara vårvädret. Jävligt hög musik i öronen och det var väldigt skönt och välbehövligt ett ont knä till trots.

Ett bord har jag målat om vitt idag, vi får se om det blir bra. Blir det bra ska det stå i vår matsal och då kommer såklart bilder upp:)

Kram!



2 kommentarer:

Anonym sa...

Sötnosan, hon växer så det knakar hela tiden :) Skoj att ha brorsan hemma en sväng, förstår att det då blev en helhelg med familjen! Och du, riktigt grym musik i öronen kan få de flesta bekymmer att försvinna, om så bara för en stund :) <3 Emma

Mia sa...

Ja fasen vad det kan vara skönt med hög musik och att få springa av sig ibland :)
Ses ikväll vännen! <3