fredag 16 mars 2012

Crosstjejen



Idag har Ebba testat att köra cross och hon älskade det såklart! Och nej hon har inte fått en egen cross, lite äldre måste hon bli först (samma sak gäller med häst, hon måste vilja det själv först) utan M lånade en liten pw50 som vi har kört i trädgården i eftermiddags. 



Det såg så himla kul ut och jag har faktiskt kört cross jag med i mina yngre år så jag var ju tvungen att testa jag med ;-)



Ebba ville aldrig sluta utan pappa fick köra med henne igen.


Mammas sötlök! Fast fel märke på hojen numera kanske?  I år är det grönt som gäller för sambon ;)


M blev visst körsugen han med!


Ikväll har vi firat svågern Jon som fyller år idag. Mycket trevligt kalas som alltid! Grattis Jon!
Nu ska jag hoppa i säng innan jag somnar framför datorn.

KRAM!

Inga kommentarer: