onsdag 28 mars 2012

Nya kläder

Några nya kläder från Lindex Modern Preppy kollektion har hittat hem till mig. Fina marina ränder, chinos och mjuk härlig tröja. 


En canvasväska fick man med på köpet, blir perfekt till stranden i sommar.


Nu ska Ebba och jag ut och gunga och leka lite innan det är dags för hennes tuppis, sen kommer mamma hit och passar Ebba när jag ska på möte med vår revisor. Förhoppningsvis hinner jag hem i tid till Tessan och Mia kommer hit med deras söta tjejer. Japp idag vankas det lekdejt och nu ska det minsann bli av, inga sjukdomar än sålänge iaf! 
Och ikväll väntas något vääääldigt spännande, om jag vågar och genomför det ska jag rapportera ikväll ;-)

Ha en härlig onsdag!

Kram

2 kommentarer:

Livet på Landet sa...

Superfina kläder!! Och yes.. I eftermiddag kommer vi=) Kramar!!!

Mia sa...

Ja och så trevligt det var! :) Så härligt att se våra "stora" tjejer ihop och snacka massa skit med er såklart! <3
Kramar!