lördag 7 maj 2011

Sitträning

Har ni sett så duktig vår lilla tjej börjar bli på att sitta själv!
Lite ostadigt är det än, och får hon syn på Teddy eller nåt annat spännande och sträcker sig efter det så trillar hon så man får ha koll på henne. Men ändå, duktig va? :)
Idag kröp/ålade hon sig efter nappen en bit. Hon kämpar och kämpar och nu har hon lite mer tålamod till att försöka ta sig fram. 





Vår lilla stjärna i sin fina stjärnpyjamas (halvårspresent från mormor o morfar). Två nya fina pyjamasar fick Ebbis! Precis vad hon behövde eftersom nästan alla hennes är för små. Mormor vet vad Ebbis gillar, stjärnor hihi :) Nu har hon nåt att växa i igen!



Annars har jag faktiskt varit duktig idag, börjat räfsa, mocka och plocka sten på ridbanan och så har jag tagit mig i kragen och lagat kycklingfile till Ebba. Det var inte så svårt faktiskt (jag är vegetarian själv så har dragit mig lite för det) och Ebba smaskade glatt i sig det blandat med majs o potatis. Nu går ögonen i kors efter att ha tittat på Twilight på 1:an. Kan vara den enda som fortfarande inte sett den, ja nu har jag ju det förstås!

Sleep tight and don't let the bedbugs bite ya! :)

Inga kommentarer: