söndag 15 maj 2011

Bilder på min hästbebis :)

Lägger väl upp några nya bilder på Kid eftersom det gamla inlägget mystiskt försvann.. Här är hon sötnosan! Hon är inte bara söt utan cool som attan och verkar ta det mesta med ro. Imorse låg hon  ner och sov brevid Kettan och Belliz, hur trygg som helst! :) Dessa bilder är från John Moore clinicen för några veckor sedan, John tyckte hon var en väldigt trevlig häst! 




Både igår och idag har jag varit iväg och tränat för Madde Stiwing med Belliz. Hon var verkligen superbra, hård och missade inte en detalj. Jag lärde mig hur mkt som helst, och det var som både en ny häst och ryttare när vi åkte därifrån! Gissa om jag är full av inspiration! Belliz ska få vila imorgon men sen jäklar ska vi ligga i :) 

I lördags var jag bara ifrån Ebba på eftermiddagen men idag åkte jag på morgonen och kom inte hem förrän sen eftermiddag. Första gången jag är ifrån Ebba så länge och det kändes jättekonstigt, kände mig halv. Ebba hade det hur bra som helst först med sin pappa och sedan med sin farmor så inte för det men JAG höll på att sakna ihjäl mig, åkte bara hem och lastade ur Belliz o ut med henne till dom andra tjejerna sen i racerfart till min lilla plutta. Har gosat, busat järnet och badat med henne ikväll och hon har nästan kiknat av skratt, det är lycka det. 
Ebba älskar att bada nu när hon kan sitta upp själv (jag sitter givetvis bredvid!) i sitt badkar och plaska, och ikväll lyckades hon skvätta ner både mig, sin pappa och lilla Teddy. Måste komma ihåg att filma nån dag, sånt är så kul att ha när hon blir äldre! :)

Fasen jag som skulle lägga mig tidigt ikväll, lyckas aldrig. Måste verkligen jobba med det! 

Gonatt på er kära läsare, hoppas ni har haft en lika bra helg som jag!

Inga kommentarer: