söndag 6 mars 2011

Träningspass i solen

Idag är det nästan sommarvärme. I förmiddags gick jag och Ebbisen en powerwalk på en och en halv timme i endast löpartights och t-shirt. Så underbart!!! Fick även till 20 min löpning, vågade inte mer. Vet att man egentligen inte ska springa innan 6 mån efter en förlossning men var tvungen att tjuvstarta lite. Formen kändes faktiskt inte alls så dålig, måste vara alla crosstrainerpass som gjort lite nytta! Måste även säga att jag är grymt nöjd med vår barnvagn, Brio Joy! Inga problem alls att springa (hmm jogga) med den! Perfekt med vändbart handtag idag med så Ebba slapp få solen i ögonen!

Visste väl att vi skulle få nytta av solhatten!

Lunchen avnjöts i solen och Ebbis har testat att vara ute utan jacka! Livet är underbart! 



Igår bytte vi bana!



Crossbanan ska tydligen vara väldigt fin med!

Vill även passa på att säga grattis till världens bästa mamma o världens bästa Fanny som fyller år idag! 
Och så ett grattis till vår lilla dotter som har namsdag idag!

Nu ska jag ut o sätta mig i solen och Ebba i skuggan!

Kram på er kära läsare!


3 kommentarer:

Anonym sa...

Stor namnsdagskram till Ebbis :) Och jag är inte ett dugg avis på din powerwalk o bara t-shirt ;) Kramelikram Emma

Linda sa...

Åhh söta Ebba!
Saknar Er, skönt att höra att allt är bra.
Ge Ebba en STOR puss från oss och hälsa grattis på namnsdagen.
Kramar till Er!

Mia sa...

Tack Emmis!! Snart så ska du o jag ta ordentliga powerwalks med du Emma, förhoppningsvis i vårjacka iaf! :)
Vi saknar er med Linda! Har pussat lite på Ebbsisen från er nu :) Hälsa familjen! KRAM