torsdag 24 mars 2011

Kalmar

Nu bär det av mot Kalmar för vår del! Teddy ska till djursjukhuset och ta blodprov (han har epilepsi och vi har höjt hans medicindos och då måste man kolla så hans kropp inte tar stryk), jag ska hämta 4 nya stolar från EM Severins då fyra av våra nya har fått sprickor..Hmm! Men ska få hämta fyra nya så det löser sig! Eventuellt blir det även ett nytt klädskåp till Ebba med! Köpte ju en stor byrå till hennes rum (har nog förresten inte lagt ut bilderna på skruttans rum än va? Kanske gör det ikväll?) men nu har jag ångrat mig när jag såg Junis superfina klädskåp! (tack för inspirationen Lisen!). Klart Ebba ska få ett skåp där hon kan hänga alla sina fina klännigar ;) Hehe får se om sambon är lika övertygad som jag ;) Det ska även inhandlas present till denne man! Dock skriver jag inte vad här ;)

Nehe lika bra att åka nu så vi hinner allt vi ska!

Lägger in en bild på min lilla prinsessa! <3



Kram på er!

Inga kommentarer: