måndag 21 mars 2011

Natti Natti!

Nu sover hela familjen gott utom jag som sitter här och slöar, måste gå ut och ge hästarna kvällsmat innan jag går och lägger mig men fastnade här :)

I förmiddags åkte Ebba och jag upp till Kvilla och gick en promenix med Gill, Meja på sin häst och Teddy och Elsa springande runt benen på oss alla :) Men hundarna fick springa och busa av sig ordentligt och det är ju inte fel :) 

I kväll var jag (Ebba fick vara hemma hos sin pappa) på infomöte på Bansai Spa på Stufvenäs inför babysimmet som börjar imorgon! Så fint och mysigt spaet är! Ska bli så kul imorgon! 


Lite bus i mammas och pappas säng innan läggdags :)


Ebbsis blev snabbt trött :)


Så trött att hon bara ville ligga ner :)

Kl åtta är Ebbas läggtid nuförtiden och när klockan närmar sig åtta är det bara att lägga henne i sin säng med napp och filt att gosa med så somnar hon på nån minut (efter hon legat och pratat lite först sötnosan) :)

Och sova är precis vad jag skulle behöva just nu känner jag så dags att gå ut och fodra hästarna och sen sova så jag också är pigg till babysimmet imorgon :)

Natti Natti!

Inga kommentarer: