onsdag 4 april 2012

Vitsippor


Godkväll kära läsare!
Visar några bilder på det finaste vi har i liten skogsbacke bakom vårt hus. Eller M har varit och röjt och fällt träd som ni ser, så det kan nog inte klassas som skog längre, jag kallar den vitsippebacken i alla fall. Vitsippor är nämligen precis vad vi plockade idag och då åkte kameran med. 
Annars tycker jag vi går på halvfart här hemma, mannen är sjuk och jag är halvsjuk och hängig. Tur att lillpluttan är pigg åtminstonde och då får man ju offra sig och plocka lite blommor och leka lite ute :)


Målar naglarna har vi gjort idag med som ni ser och Ebba tycker det är jättespännande och sitter blixtstilla och sen blåser vi på naglarna. (Tinna och Mamma om ni läser, ja hon är verkligen sin mammas dotter!) :)



Ebba älskar att plocka blommor, eller som jag sa när jag var liten pocka bommor, får se om hon blir lika extremt galen i det som jag var. Kul att hon faktiskt är lite lik mig då hon utseendemässigt nästan bara är lik sin pappa. Men bara nästan!  


Nehe sovadags!

Kram på er så hörs vi imorgon!

Inga kommentarer: