onsdag 11 april 2012

How to kiss a frog




Sitter och trösttittar på nätet. Jag slog nämnligen precis ut en del av min framtand. Hur lyckas man??? Slog ut den när jag var liten och nu gick den sönder igen. Behöver jag säga att jag ser lite rolig ut just nu? Fick inte tid förrän nästa tisdag heller så jag får helt enkelt bjuda på några skratt närmsta dagarna. Suck.

Fick även ridförbud när min vän som är hästmassör var här och masserade min Belliz innan, nu är det en jäkla massa markarbete som gäller tills hon blir mer symmetrisk i kroppen. Tråkigt såklart men med massa löslongering och tömkörning ska hon bli bra och hålla sig i form.

Nu var det färdiggnällt för idag. Sitter och tittar på fina sommarklänningar till Ebba. Älskar svenska märket How to kiss a frog, ljuvliga romantiska kläder i högsta kvalite. Ja visst är dom lite dyra, men som t ex midsommarklänning är dom perfekta. Eller vad sägs om dessa under? Vilken (vilka?) ska jag slå till på tycker ni?






Bilder från http://www.kidelin.se

Kram!


2 kommentarer:

Anonym sa...

ajaj, hur lyckades du med detta? Iapia med gluggen får bli ditt nya smeknamn ;) Hoppas att du inte har allt för ont! Otroligt söta klänningar btw, shop shop säger Emma ;) kram kram

Mia sa...

Haha ja jag vet inte hur jag lyckades, men visste att den inte skulle hålla för alltid (lagningen alltså) men hade hoppats på några år till.. Gör inte ont men dyrt så in i h-vete kommer det bli..
Det smeknamnet undanber jag mig vänligast ;)
Visst var klänningarna fina!
Kram vännen!