tisdag 24 april 2012

Tisdagskväll

Och jag borde sova! Imorgon och på torsdag är det nämligen jobb på en skola i grannkommunen som gäller för mig. Min snälla faster ställer upp och har Ebba imorgon och världens bästa svärmor har henne på torsdag. Ebba har varit snorig och hängig idag så snälla bloggisar kan ni hålla tummarna att hon är pigg och kry imorgon är ni gulliga?! :)

Förutom att ta hand om en klängig Ebbis så håller jag på att måla om stallet och det blir så bra! Ska visa bilder så småningom. På tal om att visa bilder så hittade jag några bilder på Ebbis i sin skinnjacka i iphonen. De är tagna för ca en och en halv månad sen när det var så varmt ett tag.
Inte världens bästa bilder men dock bilder på de två finaste jag har i mitt liv <3

Nehe nu måste jag verkligen sova så jag är pigg imorgon!

Kram på er!

Inga kommentarer: