torsdag 19 april 2012

Ny hårfärg

Igår var jag och färgade håret och klippte mig hos en ny frisör. Var ofrivilligt väldigt mörk men nu är jag betydligt ljusare och är supernöjd!

Så för ovanlighetens skull bjuder jag på en bild på mig själv, det är ju inte så ofta jag hamnar på bild då det nästan alltid jag som håller i kameran. Så även i detta fallet fast i iphonen så ni får ta bilden för var den är men ni ser åtminstone mitt nya ljusare hår!




Nu väntar jag och Ebbis på sängleverans. Spännande!

Kram på er!

5 kommentarer:

Anonym sa...

Snygging!!! Nu såg jag ju ännu bättre än på min repiga mobil ;) Jag kommer och hoppar i er nya säng någon dag :) kram Emma

Livet på Landet sa...

Supersnyggt vännen!! Men du klär i alla färger =)
Hoppas vi syns snart! Pussa Ebba från mig.

Mia sa...

Tack fina ni vad gulliga ni är! <3
Kram på er!

Maria sa...

Hej Mia! Jag kikade in här för att se hur ni hade det. Och smytitta på hur stor ebba blivit. hon pratar, går och står i minsann.
Vilket fint klipp du har gjort, så snyggt! färgen är ju superfin. har haft hår-ångest länge. kanske tar med mig en bild på dig till frissan nästa gång ;) kramar från Gea

Mia sa...

Hej Gea!
Vad kul att tittade in! Ja hon har blivit så stor Ebba!
Tack, själv så längtar jag till håret är längre och ljusare, aldrig är man nöjd du vet! ;-)
Mailar dig nån dag angående en en förhoppningsvis framtida grillkväll här i sommar :)
Kramar!