söndag 8 april 2012

Världens sötaste påskkärring

Som ni märker blir det dåligt med bloggande när hela familjen är ledig tillsammans. Kvalitetstid när den är som bäst!!

Men jag har hunnit:

  • Baka dubbel sats med kanelbullar
  • Rida Cassie
  • Gått påskkärring med min älskade dotter
  • Pysslat om en sjuk sambo
  • Haft en hellyxig och mkt trevlig barnfri shoppingdag på stan med min svägerska Kika
  • Myskväll med familjen och Chrille
  • Ännu en myskväll med vännerna Eliasson
  • Och såklart, ätit en himla massa godis som ju hör påsken till, eller? ;)


Visar lite bilder från iphonen på vår lilla påskkärring. Nedan på vår veranda. 


Här knackar hon på hos sin gudmor och hennes familj. Dom var dock inte hemma.


En trött liten påskkärring/nakenfis myser i soffan med russin efter en lyckad påskkärringtur hos mor- och farföräldrarna och G(gammel)-far- och morföräldrarna!


Nu måste jag sova så jag är pigg till imorgon. Imorgon är nämligen ingen vanlig dag ;)
Berättar mer imorgon!

Kram och godnatt!


Inga kommentarer: