fredag 13 april 2012

Sommarhus med veranda

När vi blir gamla M och jag ska vi ha ett sommarhus vid havet, dit Ebba och förhoppningsvis blivande  syskon kan komma med sina familjer och våra blivande barnbarn :)
Ett vitt vackert hus med en härlig stor veranda där man kan sitta och blicka ut över havet. 
Haha ja jag drömmer mig bort idag, från regnet och rusket och längtar till sommaren, längtan blir inte mindre när man ser så här inspirerande bilder på Sköna hems hemsida. 
Så bjuder på lite härlig sommarhus inspiration idag! :)








Alla bilder är hämtade från www.skonhem.com/Country-life
Andra numret av Country Life kommer för övrigt ut den 30 april, vill ni inte missa det ska ni signa upp er här så får ni den bekvämt hemskickad i brevlådan. Det har jag gjort! Första numret var grymt och är helt sönderläst och sönderklippt här hemma så förväntningarna är höga på nr 2!

Annars så gör vi staket kring paddocken och det blir så bra. Nu ska jag kunna löslongera hästarna!!
Pappa, jag och Macke blev nästan färdiga igår, bara kortsidan kvar!
Tilda underhöll Ebbis till hennes stora glädje. Ebba är så glad för "Ijja"!
Så imorgon kanske jag t om kan iviga den.
Vilken snäll pappa och man jag har va? :)
(Nej vi är inte gifta, än, men fasen inte kan man kalla en 30-åring för pojkvän längre väl, haha?)

Kram!


2 kommentarer:

Franander sa...

Hej Mia!

Älskar du inredning, renovering och vita hus hoppas jag inte att du missat bloggen itsahouse.blogspot.com

Hoppas allt är bra med er!

Kram Katrin

Mia sa...

Hej Katrin!

Jag läser och älskar den bloggen och deras (numera) fantastiska hus! Helt min stil!
Tack för du tänkte på mig! :)

Hoppas allt är bra med er med!
Kram