måndag 9 april 2012

Macke 30 år!!

Igår var ingen vanlig dag för igår var min Markus födelsedag! Inte vilken födelsedag som helst utan den stora  trea nollan :)
Utav mig och Ebba fick han ett par snygga skinnskor från Fred Perry och en romantisk weekend för två. Detaljerna får ni dock inte än eftersom M själv inte vet dom, här ska det överaskas nämligen! 
Dagen i sig blev dock ganska lugn då i stort sett hela våra familjer är bortresta, så vi firar honom ordenligt med kalas nästa helg istället! 


Men en härlig middag i solen på altanen myste vi med.


Pasta med fläskfilé och kantareller blev det. Mkt smarrigt!



På kvällen var Cajo och Emma här på lite spelkväll. Dom hade med sig de här tjusiga tulpanerna till Macke (gladast blev nog kvinnan i huset ;) och ett väldigt rosa Hello Kitty påskägg. 
En väldigt trevlig dag och kväll var det!



Idag har jag lyckats sälja vårat gamla ekskrivbord och tre ekhyllor (fasen Blocket är ju grymt!) medan M var och körde cross i Mörbylånga.

Ebba sover och jag sitter vid mitt nya fina skrivbord och surfar runt bland olika webshopar. Vad jag suktar efter?  Inredning såklart! Dansk sådan från bla Day Home, House Doctor och Tine K, finns så mkt snyggt så man blir alldeles snurrig, men så är jag också extremt svag för den dansk/skandinaviska stilen som bla Day Home står för!

Kram på er!




Inga kommentarer: