söndag 1 april 2012

Mysig lördag

Igår kväll var Frida och Björn här, supertrevligt som alltid när vi träffas! :)
Både Ebba och Björn är stora fan av Ipaden ;)


Frida hade shoppat superfina kläder till Ebbis! Tusen tack vännen! :)


Har ni sett så söta?


Annars har jag målat om en ekbänk/hylla vit och är nästan färdig med vårt kontor. Jag och Mia var inne på Ikea i fredags med våra tjejer och då köpte jag bland annat ett nytt skrivbord. Ganska roligt för jag ville verkligen ha detta skrivbordet men det var slut i hela Sverige utom ett i Jönköping och var en utgående modell, så Ikea skulle därför inte få in fler. Jag var beredd att ringa en vän i Jönköping att åka och köpa det åt mig och sen ta med det nästa gång vi ses (han kör cross precis som min sambo så vi ses ju på crosstävlingar) men väl på Ikea har dom kvar visningsexet som jag får köpa till ett väldigt rabatterat pris dessutom. Ibland ska man ha tur! :) 
Så om det är nån som vill köpa ett ganska nytt knappt använt skrivbord i ek så hojta till! Jag köpte det för ett år sen och har även ett cdställ i ek och tre lackhyllor i ek som du kan få på köpet! Säljes till ett bra pris givetvis ;)

Anyway kontoret blir precis som jag vill ha det och jag är så nöjd, än saknas det lite detaljer men när jag är färdig ska jag visa er!

Nu ska jag sova! Kram på er!

Inga kommentarer: