onsdag 18 april 2012

Plättar i luften

Ja det kallas tydligen dessa två sötnosar till blommor. Hittade på lokala Icaaffären och blev supersöta i Ebbas rum!



När jag bäddat Ebbis säng skulle hon såklart hoppa i och busa! Min lilla linslus! 



Ebba kan sitta hur länge som helst och låtsasfika med oss och nallarna. Eller allra helst Åni som är favvobjörnen, dock inte med på bild.



Vilket väder det var igår! Jag skulle börjat måla stallet men med hagel och snö var det bara att glömma! Men fick min tand fixad hos tandläkaren så nu ser jag ut som vanligt igen! Hann även med att rensa rabatterna igår kväll när vädret faktiskt blev riktigt hyffsat. 
Gårdagen avslutades med min och Emmas traditionella tisdagsdejt! Underbart att ha en dag i veckan när man bestämt att vi alltid ses och catchar up och snackar massa viktig skit :)

Nehe ni nu strålar solen så nu ska här målas innan jag ska iväg och klippa mig!!

Ha en härlig onsdag!
Kram

2 kommentarer:

Anonym sa...

Tycker det är en jätte bra idé med våra dejter, och vad mycket energi man får :) Och jag säger det igen, riktigt snajsig i håret du ;) Kram kram Emma

Mia sa...

Ja man får ju det! Riktigt energikälla våra tisdagar! <3
Och tack! :)
Kram på dig vännen!