fredag 20 april 2012

Överraskningsfika



Har haft en underbar förmiddag idag. Linda med barn skulle komma hit och leka och fika, men vad hon inte visste var att även Bettan o Vicke med barn gömde sig här. Vår vän Linda har nämligen fyllt år och vi ville överaska lite :) Det blev en härlig dag med massa fika, hästprat och även massa bus och lek för barnen! Vi fick våra nya sängar igår så våra gamla blev som en studsmatta på övervåningen idag. Glömde fota typiskt nog men det blev några goda vita chokladdrömmar kvar som fick hamna på bild.
Fick dessutom mer inspiration att följa en stor dröm för mig, vill inte avslöja för mkt men jag lovar att hålla er uppdaterade om det går vägen! ;-)


Hittade receptet här, hos en av mina favoritbloggar med de vackraste bilderna!



Nu ska Ebbis och jag åka och handla lite god mat till fredagsmyset ikväll.
En riktig skön fredag önskar jag er alla!

Kram

Inga kommentarer: