måndag 4 april 2011

Sol!!

Godförmiddag alla härliga läsare!

Vad helgen går fort! Fast för oss som är hemma känns måndagen lika skön den (taskigt att skriva jag vet) ;)
Igår var en söndag i hästens tecken. Var iväg och tränade med Belliz på förmidddagen nere hos Ida. Inga problem att lasta på morgonen, så skönt!! Mamma/mormor hängde med och passade Ebba som faktiskt sov mestadels av tiden. Skönt att ha första träningspasset avklarat och Belliz skötte sig hyffsat. Stel var hon men kan väl inte räkna med annat! Vi är ju rätt ringrostiga båda två för tillfället :)

På kvällen var jag och Gill och kollade på ett 2årigt quartersto till mig. Väldigt söt och trevlig! Fortsättning följer...  ;)


Roligaste leksaken just nu är Ebbas egna små fötter :)



Nu har jag lagt Ebba i vagnen och jag ska passa på att räfsa lite i trädgården i det underbara vädret! Sen blir det vidare ner till stallet och fixa lite där innan lunchen. ÄLSKAR när det är sol! :)


Skruttan i leopardleggins och för stor Benetton tröja :)

Ut och njut i solen alla ni som har möjlighet! Hej så länge! :)


Inga kommentarer: