fredag 15 april 2011

Shoppingdag med min dotter

Inatt vaknade Ebba bara en gång. Jag sov minst sex timmar inatt. Så. Jäkla. Behövligt! Har snittat runt fyra timmar per natt nu ett tag och efter ett tag är man som ett vandrande lik.. Men idag gick jag upp före Ebba och passade på att äta frukost, betala räkningar och baka en kladdkaka inför ikväll (tycker den är godast om det fått stå ett tag i kylen! När Ebba vaknade vid åtta hade jag hunnit hur mkt som helst :)
Sen åkte vi in till stan och fixade lite födelsedagspresenter, lite smått och gott på Ikea och så hämtade vi Ebbas klädskåp. Jippi! Lägger självklart upp bilder när det är uppe i Ebbas rum! :) Ja och så kanske det gled ner några små kläder till sötisen med, haha och ja det kanske kommer upp bilder på det senare..
Nu ska jag börja laga lite mat för snart kommer familjen Eliasson hit på fredagsmys! Längtar! :)


Så här kladdigt kan det bli när man skrattar och äter samtidigt! Vet inte vem som skrattade mest, Ebba, hennes pappa eller jag :)




Teddy är förresten mkt piggare igen! Här tar han sig en tupplur i husses famn :)

Trevlig fredag på er!

Inga kommentarer: