tisdag 22 februari 2011

Vår dag i bilder


Igår kväll kastade vi ut (eller ner snarare) Macke från sovrummet o hade tjejmys Filippis, Ebbis o jag. (eller Teddy fick vara med också) Ingen var gladare än Macke som såg fram emot en hel natts sömn utan hungrig-bebis-skrik.. Haha typ kl halv tre inatt går larmet på vår saab, jag vaknade (fast jag vaknar av allt nuförtiden) o Macke med så stackarn fick sin helnattsömn förstörd.. Hihi stackarn! Filippa o Ebba däremot sov oberörda vidare :)

Frukosttajm! Ebba (ordentligt uppbullad i sin stol) tyckte det var superkul med kusinen vid bordet!

Filippan är så duktig med Ebba!


Dags för påklädning och åka ut till sångstunden på Olofsgården!

Idag testade vi sångstunden på Olofsgården. Supermysigt var det! Ebba tyckte det var spännande med musik tills hon blev alldeles jättetrött på en gång (mitt i hennes sovtid tyvärr). Filippa hittade en annan Filippa att leka med o tyckte det var kul hon med. Eller som hon sa "vilken tur att det var idag jag var hos er, annars skulle ju jag missat detta!" Sötaste Filippa! :)

Filippa önskade lunchen, makaroner och falukorv. Var hur länge sen som helst jag åt makaroner (nej jag åt såklart inte falukorven utan quornbullar hihi) och ketchup. Supergott ju! Tåls att göra oftare!

Sen hängde vi länge i stallet! Hästarna blev ryktade o vi mockade o fixade. Allra roligast var det att rykta tyckte Filippa! En duktig liten stallskötare var hon!

En smoothie satt fint efter allt slit i stallet :)
Sötlökar!

Kusinmys <3

Oj, många bilder blev det men så blir det lätt så när man har världens sötaste tjejer hemma hos sig :)
Nu tillbaka till husbilsfix!



Inga kommentarer: