onsdag 2 februari 2011

Stallfix och målning

Hej på er!

Inatt har det varit en mycket bättre natt och idag är jag full av energi! Jag, Ebba o Teddy har varit i stallet en sväng o fixat. Kl tolv idag kommer Jörgen och ska ge min ena häst laserbehandling och ev knäcka henne lite (han är kiropraktor med, hehe kan lätt misstolkas annars). Det är ett återbesök så det ska bli spännande och se vad han säger om henne! Det var en sån skillnad från förra gången han behandlade henne! Hon är så mjuk och fin att rida, och steget är inte alls så trippigt!

Nu ska det fixas lite med Ebbas rum en stund. Min duktiga sambo målade hela rummet och spikade upp fönster och dörrfoder igår så nu ska jag måla dom :)


Här är min lilla Teddy, som inte tycker det är så kul att vara i stallet men sitter duktigt ändå :)


Slänger in en bild på boxdelen av mitt stall, idag stängde jag halvdörren ut till hagen så att hästarna tvingas vara ute lite (dom kan gå in och ut som dom vill annars). Mina tjejer hänger gärna inne i stallet annars :)

Nehe måla var det ja ;)

Inga kommentarer: