söndag 6 februari 2011

Helgen

Det blev dåligt med bloggande i helgen. Har helt enkelt inte haft tid :)
Fredagskvällen spenderades hos mina kära föräldrar, dom bjöd på tacos o Hollywood (världens roligaste kortspel som Macke o jag brukar tvinga alla vi känner att spela)
Hela lördagen fixade vi med Ebbas rum o förrutom taklister är vi färdiga!!! :) Kika, Fabian och Malte kom förbi en liten sväng o tittade på Ebbis rum. Sen åkte vi hem till dom i Bergkvara för lite lördagsmys! Eller rättare sagt jag och Ebba åkte ner och Markus sprang ner i blåsten duktig som han är! Åkte hem till Kika gjorde även Markus föräldrar och hans syster Linda och henns härliga familj! Jättemysigt var det! Har tur som har såna underbara svägerskor (med familjer) och svärföräldrar! Alltid lika trevligt att träffa dom!


En liten tjuvkik på Ebbas dörr, imorgon kommer det förhoppningsvis upp bilder på rummet :)

Vår gamla häst Lakette har däremot inte varit lika pigg i helgen och det är lite oroande. Hon är 28 år och oftast pigg som en 15åring. Men vi får se, hoppas att det bara är tillfälligt!!!
Idag red jag Belliz och hon passade på att testa mig för fullt och bara gå emot skänkeln. Har väntat på att det ska komma, men hon gick bra tillslut efter att ha prövat mitt tålamod ordentligt! Nu är det bara att hoppas att det var en engångstesting!

Var lite duktig o gick en promenad med Frida i eftermiddag med och snackade en massa skit! Underbart!

Skulle egentligen varit på ljusparty ikväll men tiden räckte inte riktigt till. Har en förkyld och trött liten dotter som jag ska försöka stoppa i säng tidigt ikväll! Nu väntar jag bara på att sambon ska komma hem från affären så vi kan laga mat. Vem vet ikväll kanske vi får en barnfri söndagsdejt framför Solsidan? :)

Inga kommentarer: