torsdag 10 februari 2011

Trött tröttare tröttast!

Gaah vilken natt.. Gick och la mig med huvudvärk (sömnbristens fel) och vaknade  med ännu mer huvudvärk. Ebba envisades med att vakna VARJE timme hela natten lång. Tror hon drömde mardrömmar (kan dom göra det när dom är så små?) eller så hade hon ont för hon vaknade o grät hela tiden. Hon brukar annars vakna och vara glad.
Sambon brukar alltid säga till mig att jag ska sova nån timme på förmiddagen när Ebba sover, men dum som man är så är det så mkt som jag ska "passa på" att göra när Ebba sover.
Inte idag! Strax innan 9 idag bäddade jag ner både mig och dottern i vår säng och sov 1,5 timme! Så skönt! Nu känner jag mig som en människa igen. Har 1000 grejer att göra inför dopet. Måste åka och storhandla så jag kan baka en massa idag och imorgon, men det får bli när Ebba vaknat. Nu ska jag äta en skål havregrynsgröt och ägg så jag får lite energipåfyllning! :)

En till som är trött idag :)
Kram på er!

Inga kommentarer: