fredag 6 januari 2012

Vår lilla gymnast




Stå på huvudet görs det hela tiden här hemma :)



Idag har jag nästan lite vår-feeling. Solen värmde skönt när jag var ute innan! Vi ska snart äta lunch när mannen kommer hem och lillpluttan vaknar från sin förmiddagstuppis. Spagetti och köttfärssås med älgfärs står på menyn, dock inte till mig, jag håller mig till min quornfärs (jag är vegetarin för er som inte vet).
Sen ska jag ut och rida Belliz på banan och tänkte även ta med Cassie på en liten promenad i det härliga vädret. Hästarna har fått alldeles för lite aktivering sista veckorna, då mår varken dom eller jag bra. Nu ska det bli ändring på det!

Ikväll blir det innebandy för oss, Slätafly möter Karlskrona vilket innebär derby. Alltid roligt! Velar om vi ska testa och ta med Ebba eller inte. Undrar om hon orkar sitta still så länge. Hmm, får fundera ett tag till.

Kram kram!

2 kommentarer:

Anonym sa...

Gullunge, det är ju inte klokt vad hon växer :) Kram från Emma

Mia sa...

Ja alldeles för fort! Eller är det tiden som går för fort? <3