torsdag 12 januari 2012

Underbara unge!


Är så himla tacksam över vår underbara dotter. När hennes mamma har haft världens sämsta jäkla dag och Ebba har varit hos först farmor och sedan mormor och morfar och jag ringer hem till mamma och pappa för att säga att M är på väg att hämta henne. Telefonen har dom lagt på köksön med högtalartelefonen på så att vi ska kunna prata allihopa. Jag säger till Ebba att jag saknar henne och att jag ska pussa henne när hon kommer hem. Vet ni var världens goaste unge gör då, jo hon pussar sin mamma i telefonen. 
Underbara underbara unge! Tacksam är bara förnamnet av vad jag är!
Är förövrigt också väldigt tacksam för att ha världens bästa svärmor och svärfar som alltid ställer upp när man än ber dom. Ja och världens bästa mamma och pappa med förstås! När man har barn är det verkligen guld värt att ha familjen nära!

Fick det här mms:et av pappa. Det gjorde hela min dag.
Hittade lite bilder i iphonen på pluttan. Ja min kamera i iphonen är helt förstörd tyvärr men ni får stå ut med dålig bildkvalité idag ;)

Badfian! :)


Här är hon inte så sugen på att vara med på bild men mamman ville ha en bild på den lilla tofsen ;)


Här leker hon med favoritmaten oliver. Hon trär på dom på fingrarna som ringar och äter sedan upp dom :)




(Ja som förskolelärare veeet jag att man inte ska leka med maten, men när man är så här söt är det svårt att inte ta några bilder)

Nu har Ebba äntligen vaknat från sin förmiddagstuppis som blev ända till eftermiddagen och vi ska äta lunch och sen äta nybakta bullar! Mums!
Egentligen skulle vi tagit en promenad med Fridis men vi fick boka om pga det dåliga vädret..

Kram kram!

3 kommentarer:

Livet på Landet sa...

Håller med dig!! Underbara barn. Vad gjorde vi egentligen innan vi fick våra tjejer?? =) Ska bli så roligt att ses imorgon! Känns som vi kommer ha hur mycket som helst att prata om.
Kram

Anonym sa...

Kram till världens bästa Maria <3
vi är också väldigt glada för er goa unge!!

Mia sa...

Ja vad fasen gjorde man innan Tessan? Var jättekul att träffa er, vi får göra om det igen nästa vecka :)
Kram

Vi är väldigt glada för era goa ungar med Linda! <3
Kram!