måndag 30 januari 2012

Kichen Aid nr 2

Vad helgen går fort! Den swishar bara förbi så är det måndag igen. Själv sitter jag och fixar med ansökan om lärarlegitimationen som jag fortfarande inte skickat in, men nu väntar jag bara på ett intyg sen ska det skickas iväg. Skönt! Hatar att ha grejer som väntar på att göras. Pratade nyss med min chef och bestämde att jag ska börja jobba i slutet av augusti. Får nästan lite ångest även om det ska bli kul att börja och jobba igen, och är väldigt glad att jag får vara hemma med lillpluttan heeela långa sommaren :)
Träffade nästan alla kollegor i fredags då vi var ute och åt tillsammans på Hansons krog inne i Kalmar och såg på Berthssons elaka revy. Så himla trevligt och visst saknar jag mina härliga jobbarkompisar så det blir nog bra det här.

Titta förresten vad som står hemma i vårt kök nu. Ännu en fin vit Kitchen Aid, den här gången blendern. Fick ju den i julklapp av min älskling som ni vet men den med "glasbehållaren" i vitt var restad, och dom hade bara den med plastbehållaren så jag fick den så länge. Förra veckan ringde Cervera och sa att det kommit och att det bara var att hämta den.
Behöver jag säga att jag älskar den? ;)




Nehe lunchdags här hemma om bara Ebba kan vakna :)

Kram på er!


Inga kommentarer: