tisdag 3 januari 2012

Tystnad

Jag vet att ni är många som undrar varför jag inte skrivit på så länge eller om jag slutat blogga. Det har jag inte fast att det var tyst här ett bra tag. När man skriver en blogg om sitt liv så är man ju ganska personlig, vilket jag vill vara annars skulle den ju inte handla om mitt liv. Men ibland är livet orättvist, grymt, hårt och gör inte alls som man vill. Vissa saker varken orkar eller vill jag skriva om och sista tiden har varit tuff. Vi lämnar det där. Istället för att låtsas och skriva om annat har jag helt enkelt valt att inte skriva alls. Även om jag många gånger saknat bloggen och er!
Men man måste blicka framåt och gå vidare och jag tror att jag redo att blogga på som vanligt igen!
Kanske lägger upp ett gäng bilder redan i eftermiddag. För som vanligt så har kameran gått varm här hemma :)

Hörrni jag hoppas ni hade en riktigt god jul och så önskar jag er en god fortsättning!

Kram på er fina läsare!

Ps. Kommer ni ihåg den där saken som stod högt upp på min önskelista och som jag tjatat om här på bloggen?  Ni som följt mig ett tag vet nog vad jag menar. Jag fick inte en utan TVÅ stycken i julklapp. Men mer om det i ett senare inlägg :)  Ds.

5 kommentarer:

Anonym sa...

Kul att höra ifrån dig igen, saknat din blogg. Hoppas att allt som varit löser sig. Ser fram emot ett nytt år med lite inspiration från dig. / Linnéa J

Anonym sa...

Stor kram till dig vännen <3 Är helt övertygad om att du var mer än värd den där julklappen *2 ;) //Emma

Anonym sa...

Välkommen tillbaka.
Jag håller med Emma, det klart att du är värd den!
Jag ser fram emot allt det goda som kommer från den ;-)
Kram kram <3
/siss in law

Anonym sa...

Har tittat in här åtskilliga gånger för att se om du har bloggat. Härligt att du är tillbaka!
Hoppas du med haft det bra under jul o nyår! :)
Hälsn F

Mia sa...

Tack fina ni! Det värmer ska ni veta!
Kram på er alla!