tisdag 17 januari 2012

Minnen från Maine

Har ni sett vilka ljuvliga inspirationsbilder från Beach House Company. Påminner mig så mkt om mina två somrar i den amerikanska skärgården utanför Maine. (Dock om man tittar på alla deras inspirationsbilder så skulle jag tippa på att dom är fotade i Kalifornien, runt orange county området, men dessa påminner mig om mitt sommar New England) Iskallt vatten, vacker natur, brusande hav, båtturer och nya ö upptäckter, galna nätter och upptåg, massa fina nya vänner. Minnen för livet helt enkelt. Ett helt annat liv än det jag lever idag. Missförstå mig inte, jag saknar det inte alls, men jag minns det med massa värme i hjärtat!






Just det, Beach House Company ja, är så sugen på att köpa deras underbara sängkläder i mjukaste jersey. Ni vet samma mjuka bomull som favvo t-shirten har. Dom är så mjuka och sköna att ligga i (ja jag har provlegat när vi provade nya sängar)


Ebba skulle ju såklart också ha ett set. 


I krispigaste vitt tror jag. (Det finns faktiskt tvättmaskin och vitt fungerar utmärkt till små barn) 
Herre gud var många gånger vi fått höra att alla våra vita väggar var ett dumt val med bebis i huset. Kan berätta att visst har det blivit kladdigt ibland, men då är det bara att ta en vit trasa och torka av med en gång.   Vissa problem blir inte större än vad man gör dom till :)


Alla bilder från Beach House Company


2 kommentarer:

Anonym sa...

Fina bilder och underbara sängkläder! Var köper du dom?
Hälsningar F

Mia sa...

Visst är dom underbara!
SOVA säljer dom, vet att även Blackballon.se och thecountryhouse.se säljer dom med om man vill köpa över nätet.
Kram