torsdag 19 januari 2012

Nya kängor

Mamma och jag var inne i stan igår, eller rättare sagt vi åkte ut till Hansa City för att mest titta i affärer. Som vanligt gick det inte så bra när vi bara ska titta,  utan vi hittade massor. Jag hittade ju främst saker till Ebba som vanligt :)


Mamma och jag köpte lite kläder på rean till Ebbis och även de här kängorna. Har egentligen inte bestämt mig om jag gillar dom eller inte, men det var väldigt utplockat i hennes storlek och hennes Viking kängor hon ärvt från kusin Malte börjar blir lite små. Ja och så tyckte mamman att det vore kul med ett par tuffare skor när vi ska iväg nånstans, kanske inte direkt är några skor vi leker ute i ;)

Ebba har provgått dom idag och det var väldigt roligt att springa omkring med skor inne i huset. Inte så lätt att få henne att stå stilla för fotografering dock!


Tur hon ville upp på stolen, så jag fick ett kort när hon var stilla iaf.



Alla möbler ska det klättras på här hemma just nu.


Världens bästa Fridis var här och fikade innan (mysigt!) och kängorna fick godkänt av henne iaf :)


Vad tycker ni, behålla eller lämna tillbaka? :)


Annars har vi varit på öppna förskolan med Mia och Isabella idag. Träffade några av "mina" gamla dagisbarn med, så himla kul och träffa dom!
Nu ska Ebba badas och sen läggas. Imorgon fm kommer min faster Tinna, på eftermiddagen kommer Ebbas kompisar Elsa och Isabella med deras mammor och sedan åker vi till familjen Eliasson i Nybro på fredagsmys. Härlig dag helt enkelt! :)

Kram på er!

PS. Har ni sett att Ebba kan ha små minitofsar i håret nu? Mamman i huset älskar det och än så länge får dom sitta kvar! DS


6 kommentarer:

Anonym sa...

Godkända av Emma också, supertuffa ;) My cup of tea :D kram kram

Anonym sa...

Tack för idag! Jättemysigt!! Du ska absolut behålla kängorna!! Kram Fridis

Anonym sa...

Behålla säger Filippa. Superfina tycker hon. ;-)
Kram till er <3

Mia sa...

Emma: Visste väl att dom skulle falla fröken Svensson i smaken <3

Fridis: Tack själv! Skönt att prata med dig! <3 Ser så fram emot imorgon!

Linda: Bra då behåller vi dom :)Ha det så underbart nu och nästa gång med andra förutsättningar följer vi med...

Kramar tillbaka till er alla och en extra till världens underbaraste Filippa! <3

Anonym sa...

Tycker skorna var superfina :) Vilken liten docka ni har så söt <3 Ha en härlig helg. Kram Therese. O

Mia sa...

Ja dom är rätt fina så vi behöll dom :)
Ja hon är en liten goding! :) Snart har ni en egen liten sötnos, så himla spännande! <3
Kram