lördag 14 januari 2012

Ingen vanlig dag...

För idag är bästa Gills födelsedag! Det har vi i hästgänget firat uppe i Strömby hos Linda. Vi har så himla kul varje gång vi ses. Barnen lekte för fullt medan vi fikade och babblade för fullt. Ebba ser upp till dom "stora" tjejerna och vill gärna vara med och leka, lite mer än vad dom stora vill ha med henne ibland ;) Jämngamla Emil ville hon gärna krama och pussa, han stackaren var dock inte lika förtjust ;)
Har för första gången på ett bra tag haft en riktigt bra dag. Helt underbart!
Imorgon ska jag träffa min fina vän Emma och det ser jag verkligen fram emot för det känns som det var evigheter sen vi sågs.

Ikväll smäckte jag i mig en sån här hemmagjord glass, gjord på chocolate chip cookiesarna jag gjorde innan idag och krämig vaniljglass. Såå god men är fortfarande proppmätt! Kitchen Aiden går verkligen varm här hemma. 


Nu ska jag hoppa i sängen och somna med en gång och sova hela natten tills hmm ska vi säga kl åtta? Min söta lilla dotter ska vi bestämma det? :)

Kram på er finingar och godnatt!

3 kommentarer:

Anonym sa...

Det ser jag också fram emot :) Har saknat er!! <3 Kram Emma

Mia sa...

Och mysigt var det! Nu har jag plockat ihop ännu fler tidningar till dig! :)
KRAM

Anonym sa...

Som alltid med er två <3 Perfekt :) Tar de gång vi ses! Så kul att få läsa på din blogg igen, är inne och gluttar här varje dag! kram kram