onsdag 29 februari 2012

Vår?!

 Hej på er finisar!

Här har det var tyst ett tag. Jag har legat pall i några dagar. Ont ont ont i hela kroppen och lite feber men mest bara snurrig i bollen och orkeslös. Uscha! Idag är jag dock mkt piggare skönt nog! För när jag slog upp min gröna runt kl sju imorse tittade jag ut genom sovrumsfönstret och ser mina tre hästar stå och sola sig! Ja SOLA! Var bara att gå ner och äta lite frulle och sen ut att njuta av det härliga vädret. Ebbis och jag var ute ända tills lunch. Jag slogs av vilken idyll det är här. Älskar att bo här, få vara hemma med vår fina tjej, tillbringa morgnarna/förmiddagarna i stallet med henne. Ja men har man varit hängig ett tag uppskattar man allt lite extra när man är pigg igen! :)

Titta vad jag hittade i vår gräsmatta idag. Är det inte ett vårtecken så säg! 




I rabatten har tulpanbladen börjat komma upp! Ångrar att jag inte planterade ner massa fler lökar i höstas,  jaja note to self att göra det i höst istället!


Kram på er!

Y


Inga kommentarer: