måndag 13 februari 2012

Härlig energipåfyllning

Hej på er fina läsare! 
Vilken underbar dag det är idag, solen skiner och riktigt värmer! Mina hästar har sluppit sina täcken idag och står och solar i hagen. Ebba sover gott ute i vagnen och jag, ja vad jag gör jag, betalar räkningar och bokför. Fy fasen vilken fel dag jag valt att göra det på nu känner jag! Jaja, nu är jag färdig och ska äta lunch sen ska jag minsann ut igen och ta en promenad och kanske åka lite pulka med min dotter. 
Visar några bilder på denna underbara tulpanbukett jag fick av Mia förra veckan.
Försöker alltid att ha snittblommor hemma för det är en sån energikälla för mig.


Och worry not ni som brukar bli serverade saft ur denna fina kanna från Mateus hemma hos oss. Jag gillar att använda den som vas, men jag har alltid en liten vas i kannan där blommorna står i vatten. Alltså slippper den fina kannan få den där fula randen som många av mina vaser har fått. Now you know :)



Hoppas ni får njuta av det underbara vädret idag med läsare och slipper sitta i ett kontor hela dagen.
Kram på er!

Inga kommentarer: