söndag 19 februari 2012

Söndag igen

Vart tar dagarna vägen? Känns som det nyss var måndag och ny vecka och nu är det redan söndag.
I fredags var vi hemma hos Frida och Björn och åt tacos och sen bar det av in till Kalmar för lite innebandy. Flyers mötte Kalmarsund, men tyvärr spelade Flyers riktigt dåligt så det var ingen höjdarmatch! Dock som alltid trevligt att hänga med Fridis och Björn! :)
Igår åkte jag och Ebba in till stan med Tessan och Elsa för lite shopping. Även det mycket trevligt även om vi mammor har fullt sjå att jaga två busiga små tjejer som helst av allt vill röja i butikerna.
Till Ebba hittade jag en såå cool skinnjacka som jag inte kunde låta bli att köpa! Bilder kommer såklart upp på den!  
Själv "fick" jag en ny ihpone 4S! Min gamla 3:a var ju reljält utsliten, killen i butiken tyckte verkligen att jag behövde en försäkring när han såg att Ebba fick spela och leka med den, haha! (Dessutom är displayen riktigt sprucken!) Men med den nya blir det andra bullar! Inget lek och spel på den minsann, får se om jag kan hålla det..
Nu ska jag storstäda huset då fredagsstädningen uteblev i fredags, då var jag istället och färgade håret. Riktigt mörkhårig är jag nu, inte vad jag hade tänkt mig men färgen i sig är väldigt fin så det är nog bara jag som behöver vänja mig.


Bifogar bilder på den gigantiska vackra rosen jag fick av mannen i mitt liv på Alla hjärtans dag, vi skämde bort varandra med godis och god mat. Brukar alltid få en ros med. Visst är den vacker!?
Vi har varit tillsammans i åtta och ett halvt år, inte klokt vad tiden går fort när man har roligt!! :)


Nehe städning var det ja! Kanske kommer upp bilder ikväll på något stort och fint som min kära sambo ska komma hem med idag ;)

Kram!

2 kommentarer:

Livet på Landet sa...

Tack för i lördags!! Självklart var du tvungen att köpa skinnjackan till Ebba! Hoppas Mackan godkände den =) Syns på onsdag! Kram kram

Mia sa...

Tack själv! Hoppas ni hade skoj sen på kvällen!
Skit att vi inte ses imorgon, hoppas ni piggar på er fort!!
Kramar!