onsdag 8 februari 2012

Den hemliga miljonären

Idag har Ebbis och jag varit på vuxen-barn med Mia och Isabella. Vi promenerade dit och tillbaks och nu är jag riktig svettig för det var inte alls särskilt kallt idag. Jaja det var inte det jag skulle skriva om egentligen, utan jag ville bara tipsa om ett fantastiskt program som går på tv ikväll, nämligen Den hemlige miljonären på kanal 5 kl 21.00. Min gamla vän Anna är kvällens hemliga miljönär. Anna är en helt fantastisk och driven kvinna som lyckas med det mesta och kan titulera sig som f.d, pingisproffs, författare och konstnär bland annat.
Anna och jag lärde känna varandra i högstadiet där vi gick i samma klass, och jag har massa roliga minnen ihop med henne, bland annat en oförglömlig helg i Borgholm, men detaljerna tror jag vi behåller för oss själva ;)
Missa inte programmet ikväll hörrni! Här kan ni se en preview på kvällens program.


Bilder är lånad från Annas blogg www.annabenson.se , men kommer härifrån där du kan hitta fler fina bilder.

Kram!



 

Inga kommentarer: