måndag 3 oktober 2011

Höstpiff

Hej alla läsare!
Vad gulliga ni är som fortsätter att titta in här fast jag varit så dålig på att uppdatera. 
Har varit så mycket med tre hästar (varav en unghäst som kräver väldigt mkt tid och träning just nu), en bebis som lär sig gå (= ingen lugn stund för mamman) och hund och hem på det, att tiden inte räckt till. Tänkte ett tag att jag kanske skulle ha ett blogguppehåll men sen efter ett tag så kliar det i fingrarna och jag längtar efter att skriva och fota!
Så mig slipper ni inte än ;)

Lägger in lite bilder på lite av helgens höstpiff ute. För nu är det väl höst på riktigt va? Även om senaste veckans sommarvärme har varit alldeles ljuvlig!


Huvudentrentrappan har pyntats med två härliga pumpor



Även groventren fick en liten kruka med ljung


Och såklart så blev även gäststugans entre lite tillpiffad



Älskar denna sorten av ljung där blommorna är som små klockor, tyvärr vet jag inte vad den heter. (dock inte ljungen i dom små krukorna utan dessa är en annan sort som jag planterade vid krukorna vid verandan)

Kram på er finisar!

Inga kommentarer: