tisdag 18 oktober 2011

Fotograferingskläder

Nattbloggning idag. Har just varit uppe och stoppat i nappen och pussat en febervarm liten panna. Min lilla flicka fick ettårsvaccineringen idag och vaknar titt som tätt och är ledsen. Stackars liten!
Själv har jag svårt att somna om så satte mig vid datorn en stund istället, då brukar jag bli trött :)

Visar lite bilder på kläder jag köpt till Ebbas ettårsfotografering nästa vecka. Har beslutsångest vad hon ska ha på sig, den sötaste rosa klännningen i tyll eller coolaste gubbshortsen eller vit liten tyllkjol och sött kortarmad body till? 

Vad tycker ni kära läsare?


Bilderna gör inte några av kläderna rättvisa. Klänningen är helt ljuvlig på lilla sessan :)




Ebba blir så cool i strumbyxor, vit body, kofta, gubbshorts med skärp och sötaste ballerinaskorna.


Och så har vi den söta lilla tyllkjolen med...


Haha vilka problem va? Kan nog bli så att det blir klänningen på korten på bara Ebba och den coolare outfiten när vi ska fotas hela familjen :)

Fotade alla bilderna i Ebbs rum igår, medan Ebba nöjt kollade i sina pekböcker :)




När hon tröttnade på en bok rev hon helt enkelt ner fler från hyllan :)


Nehe nu börjar ögonlocken bli tunga igen och jag ska försöka somna om och hoppas att vår lilla plutta får sova hela natten och vakna feberfri!

Hoppas ni andra sover gott redan!
Kram

3 kommentarer:

Anonym sa...

Vi hade 3 ombyten till Elsa på fotograferingen. Så ni behöver inte välja om ni inte vill=)
Hoppas hon var pigg i morse gullungen!!
Kram Tessan

Anonym sa...

Superfina kläder :) Jag gillar ju såklart shortsen med strumpbyxorna ;) Vilken liten tuffing hon blir i dem :) Men även en "sålångtifrånrosapersonsomdukankomma) måste erkänna att klänningen och kjolen var supersöta :)Kram kram Emma

Mia sa...

Åh vad bra Tessan då slipper jag ju välja :)

Haha härligt Emmsan! Om du som inte ens gillar rosa godkänner dem så måste de ju vara fina! :)

Kram på er!