torsdag 20 oktober 2011

Smoothieälskaren :)

Nästan varje dag efter lunch brukar jag göra varsin fruktsmoothie till Ebba och mig till efterrätt. Gott och nyttigt liksom! :)
Ebba får dricka sin ur flaska, problemet är bara att det sista på botten är svårt att få ur. Det löser man ju såklart med sugrör, Ebbis älskar att dricka ur sugrör och blir vansinnig när man tar ifrån henne sugröret. Döm av min förvåning när hon idag slängde bort sugröret och istället skulle dricka direkt ur! Haha jag var väldigt glad för den nya haklappen med armar vi köpte från Babyproffsen häromdagen, särskilt eftersom det var en blåbärssmoothie idag, och dom fläckarna är inte så roliga!





Smart unge som tog saken i egna händer när mamman helt plötsligt skulle börja fota mitt i efterrätten ;)


Kladdigt, men gott!


Inga kommentarer: