onsdag 28 september 2011

Föräldrargruppträff

Idag har Ebbis och jag varit hemma hos Mia och Isabella där det var föräldrarträff/bokcirkelträff. Vi lagade spagetti och köttfärssås och lite fruktsallad till efterätt. Alla barnen röjde loss och man inser att det är ganska lugnt med en bebis i familjen ;)
Väldigt trevligt var det iaf!

Nu ska jag slänga i mig lite mellis innan Markus kommer hem och jag ska ta ut busiga Cassie på banan för lite träning tänkte jag. Hon är busigare än busigast just nu så önska mig lycka till! Kanske låter gulligt med en busig tvååring men det kan jag garantera att det inte är när det gäller en häst som faktiskt har blivit ganska stor.

Lägger upp två bilder på kransen jag och Ebbis band ihop lite kvickt igår.Tanken är ju att den ska vara hjärtformad men vet inte riktigt om det går fram ;)



(Yes jag vet att bilderna är kassa och mörka men orkade inte ta om dom)


Kram kram!

Inga kommentarer: