torsdag 22 september 2011

11-månaders ursäkten

På måndag blir Ebba 11 månader och med anledning av det åkte mamma och jag och shoppade lite nya kläder till henne igår. Haha nej jag skojar bara, vi var helt enkelt sugna på att åka och shoppa lite :)
Ebba älskar  våra shoppingturer lika mycket hon, dock vill hon inte åka i vagnen längre utan igår ville hon gå och hålla mig eller mormor i handen inne i affärerna. Min lilla plutta tänk att hon börjar bli så stor. Hoppas hon kommer fortsätta att tycka om våra shoppingturer (ja jag är mycket medveten om att det kan ändras)


En ny body och strumpbyxor från Fix, gillar det märket, bra kvalitet och bra priser. Och så en söt liten klänning i velour.


Velourset från Lindex Bamsekläder


Tag tre betala för två: Pefekt! Två byxor och en mjuk body från Lindex


Och så ett par söta "sockiplast" fråb H&M slank det ner med.
Lite välbehövliga baskläder till lilla Ebba som växer ur sina kläder fortare än man blinkar.
Tack mamma för trevligt sällskap och fina kläder till Ebba!

Nu ska vi ge oss ut i skogen och plocka svamp. Tilda och jag red ut i skogen med hästarna i måndags och hittade så mkt kantareller och trattisar och fick bara med oss en bråkdel hem i fickorna (och ja dom var alldeles mosade när vi kom hem)

Kram Kram

2 kommentarer:

Anonym sa...

Åh, vilka urgulliga sockiplast! Super söta. Hihi, du menar inte "tag 3 för 2"? ; )
Om du får lite svamp över så kan jag ta lite.
/ Linnéa

Mia sa...

Haha jo det menar jag såklart, inte en så bra deal annars ;)
Nu är det fixat!
Hittade hur mkt svamp som helst, ska plocka ännu mer en annan dag så visst kan du få med om du vill ha! :)