torsdag 8 september 2011

Dagens tips

Är bättre i magen idag skönt nog! Måste vara för att ni gulliga läsare höll tummarna för mig va? ;)
Däremot ska jag strax till vårdcentralen men det är en annan historia, har lyckats få in nåt i mitt öga (tror jag) och kan knappt se idag, det bränner och är knallrött. Jaja, färdiggnällt för idag :)
Tänkte tipsa om något gott, som inte är så onyttigt. Om ni som jag är godisgrisar och vill ha hälsosammare alternativ till fika/mellis. Med min mage ska jag egentligen inte äta socker eller vitt mjöl, jag vet att jag inte tål det men det är ju så gott. 
Men då kan man steka några skalade äppleklyftor i kokosolja (nyttigare än smör), kanel och ingefära. Vispa ihop lite kesella och vaniljproteinpulver. Såå gott!


Det var dagens tips det, nu är det dags för vårdcentralen för min del.

Kram på er!

2 kommentarer:

Anonym sa...

Hade kramp i tummarna när jag vaknade i morse så det måste varit därför du kände dig bättre ;) Nej men skönt att du känner dig piggare nu iaf, det var väl en jäkla otur bara att få in nått skit i ögat också. Hoppas att vårdcentralen gjort sitt jobb och petat ut det :)Pöss och kram Emma

Mia sa...

Tack vännen! Visste väl att jag kunde lite på dig snäckan! You're a true friend! :)
Puss!