söndag 11 september 2011

Barnfri dejt

Vår lilla skrutta piggnade till och febern försvann igår. Tack och lov! Vi hade planerat att Ebba skulle sova över hos bästa mormor och morfar igår och nu kunde hon göra det. Första gången hon sovit över hos någon och allra första natten jag har sovit utan henne. Men det gick ju såklart hur bra som helst!! Ebba älskar sin mormor och morfar och det var en lycklig liten tjej vi hämtade imorse. Jag sov faktiskt gott inatt men den där sovmorgonen jag drömt om uteblev, kl åtta (iof sovmorgon om man jämför med kl sex) var jag klarvaken och saknade min lilla tjej så det värkte i kroppen!


Saknade min busiga lilla morgonpigga Ebba som kastar ner nappen på golvet, försöker klättra ur sängen och ropar mamma!


Jag och M hade en jättetrevlig kväll med middag och bio ihop med Frida och Björn. Vi såg Jägarna 2 som var bra och lite läskig! :)
Tack Frida och Björn för en toppenkväll!

Nu ska jag ta tag i lunchen och tvätten här hemma.

Kram på er!

Inga kommentarer: