tisdag 9 augusti 2011

Wow!

Över 20 000 läsare! Jag bugar och bockar ödmjukast! Så kul att ni är inne o läser vad lilla jag pysslar med. Skäms lite att jag uppdaterat så dåligt.

Haha nä men mycket annat just nu.
Bland annat så har jag varit på våra grannar Pelle och Loellas bröllop. Åh vad härligt med bröllop! I september blir det bröllop igen då Markus mellansyrra Kika gifter sig. Ser så framemot det!! :)
Annars har vi målat järnet och fxat massa här hemma. Grunden murade min duktiga sambo. Så bra med händig man! Den är även färdigmålad o klar i fyra nyanser mörkare grå än den tidigare färgen. Blev kanonbra! Inser att jag måste ta lite bilder nu, har varit så dålig på att ta kort! Har lixom bara slappat och hängt med familjen o vänner, badat o solat, ridit och ja målat en jäkla massa såklart. Lilla huset (som inte är så jäkla litet utan ung 100 kvadrat) på trädgården är nääästan färdigt. Åh vad skönt det ska bli när det är helt färdigt!

Bjuder på en bild på mig o Ebbis i hennes nya vagn på bröllopet. Ja en ganska dålig bild men dock den enda då batteriet i kameran tog slut.


Natti natti kära vänner! Hörs imorgon o då kommer lite inredningsbilder upp, I promise :)

Inga kommentarer: