söndag 21 augusti 2011

Sötaste bebiskläderna!

Vilken dag! Målade som en galning på fömiddagen (var tvungen att grunda allt för att kunna täckmåla ikväll) för att hinna ner till Johannishus och kolla på westerntävling. Stresslagar lunch och åker iväg. Ebba gallskriker hela vägen ner, jag kör runt i Johannishus och hittar inte! Körde en annan klingelikrokväg och hittade inte då, kom fram till tävlingen när det var typ två klasser kvar. Såg en halv och åkte hem. Helt slut och kände mig som världens sämsta mamma som kört omkring på en ledsen Ebba, ingenting hjälpte i bilen och tillslut var jag lika gråtfärdig jag kan jag säga. Och så samma visa hela vägen hem. Otroligt stressande att höra bebisskrik när man verkligen inte kan göra nåt för att trösta. Ebba är inte riktigt i form, hon brukar gilla att åka bil, eller oftast somna när vi åker längre än 20 min.
Sen kom Kika, Jon och barnen och åt lite hämtmat här. Skönt att sitta och prata lite och ta det lugnt!

Och nu har jag täckmålat hela staketet. Och just nu undrar jag om det är värt det? Varför stressa så jäkla mkt med alla projekt, so what om det ska regna hela veckan, då får jag väl måla det nästa vecka då. Önskar jag kunde tänka så! Nu ska jag hoppa i säng för jag är inte på topp jag heller idag.


Måste ju förresten visa vad underbara Linda med familj kom med till lillpluttan igår. Sötaste skorna och tunikan!
Tack snälla gulliga ni!! <3



Imorgon är en ny dag och lite sömn löser mycket!
Godnatt vänner!

Inga kommentarer: