onsdag 31 augusti 2011

Bröllopsklänningen är fixad!

Idag har jag och Ebbsi Bebbsi varit runt i varenda klädaffär i Kalmar och letat kläder till Kika och Jons bröllop. Äntligen har jag hittat en jättefin klänning. Eller hrm, jag köpte två, kunde liksom inte bestämma mig vilken färg som var finast. Beige eller rosa. Ja alltså, det är två likadana klänningar, bara färgen som skiljer, haha mig i ett nötskal ;)
Ebba fick lite fler nya höstkläder och så blev det några nya nagellack från Essie och ny mascara.
Och så bokade jag in en tid för ansiksbehandling på hår och hudateljen (fick presentkort i julklapp av M men inte utnyttjat det än)

Orkar tyvärr inte ta några kort ikväll men är förhoppningsvis piggare imorgon och då kanske det kommer upp bilder. Nu är jag helt slut efter ett träningpass med Belliz på banan. Cassie showade järnet i hagen brevid (shiiit ska jag börja rida henne om drygt ett halvår?) och visade alla konster hon kunde, hon fick t om gamla Kettan att haka på men Belliz skötte sig utmärkt på banan trots galen unghäst brevid, skönt nog! I helgen blir det träning för Madde Stiwing igen, räknar med fyra stenhårda ridpass och det ska bli så kul!!
Nehe nu lockar sängen, bäst vi är utvilade inför imorgon då det blir öppna förskolan på fm och på em kommer Ebbas kompisar Elsa och Isabella och deras mammor hit. Ska bli så trevligt! :)

Natti natti vänner!


Inga kommentarer: